torek, 31. marec 2009

Sonček je in ti si skuštrana ...

Končno je tudi pri nas posijal sonček. Zadnje dni ga imamo non stop, saj vem, skorajda ni za verjeti, ko poslušam poročila o dežu in poplavah iz Slovenije. Me je pa nadvse zanimalo, če se bo ta trend nadaljeval in zgleda mi ni treba skrbeti. Najprej sem preverila na nemški spletni strani in rezultat je bil naslednji:


Sem za vsak primer preverila še angleški BBC in sonček bo tukaj vse do nedelje. Jupijeja!!!!

Za konec vsem skupaj pošiljam en sončni pozdrav iz Kölna, pa bis bald ...

7 komentarjev:

  1. Kak fajn. Očitno boš morala redefinirati pomen "aprilskega" vremena, saj je le-to (kot kažejo tvoji screenshoti) v Kölnu popolnoma drugačno kot v Sloveniji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vazicka :))))
    Tu pri nas pa sranje od vremena ...

    OdgovoriIzbriši
  3. Pošlji še nam nekaj sončka.Pa lep pozdrav iz Celja. Eva,Luka,Tomi in Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš kaj, da ti povem, da bomo tudi mi imeli v nedeljo pravo pomlad, osemnajst stopinj..., če verjameš seveda. Pridi preverit.
    LP ZB

    OdgovoriIzbriši
  5. A tistim,ki so ti pisal 1. aprila kej verjameš? Jaz mal dvomim v njuh.
    ZB

    OdgovoriIzbriši
  6. Še mal pa dopust .Hura....REGRAT pa že skoraj cveti,tako ,da pridi čimprej. Tatjana

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem že skoraj doma, še en dan... ;)

    OdgovoriIzbriši